ffselm

  • ۰
  • ۰

تحقیق در مورد با معماران عصر دیجیتال اندیشه های فیلیپ کاتلر 23 ص

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

دسته بندی : وورد

نوع فایل : .doc ( قابل ویرایش و آماده پرینت )

تعداد صفحه : 25 صفحه


قسمتی از متن .doc :

با معماران عصر دیجیتالاندیشه های فیلیپ کاتلر

فیلیپ کاتلر (PHILIP KOTLER) در سال 1931 در شیکاگو متولد شد. لیسانس را از دانشگاه دی پل، فوق لیسانس را در رشته اقتصاد از دانشگاه شیکاگو، دکتری را در همان رشته از MIT و فوق دکتری ریاضی را از هاروارد و فوق دکتری علم و فناوری را از دانشگاه شیکاگو اخذ کرد. او از سال 1969 استاد رشته بازاریابی بین المللی دانشگاه نورث وسترن است. این دانشگاه از اولین مراکزی بود که در آن بازاریابی تدریس می شد. نام کاتلر با واژه بازاریابی عجین شده است. او را بی هیچ تردید پدر بازاریابی می خوانند. از دهه 1970 که اندیشه بازاریابی پس از دو دهه دوران شکوفایی اقتصادی در غرب و همزمان با رکود ناشی از شوک نفتی و مسائل اقتصادی مطرح و به رسمیت شناخته شد، نام او بیش از دیگران در این زمینه به گوش خورده است. کارنامه پررنگ و بار او در زمینه بازاریابی منحصر به فرد است. تألیف 34 کتاب و بیش از 100 مقاله که در مجلات معتبری نظیر مجله هاروارد بیزینس ریویو منتشر شده گواه مطلب است. کتـــــاب اصول بازاریابی او کتاب مرجع بی بدیل همه دانش پژوهان و پژوهشگران در این زمینه است. کتابهای او به بیش از 30 زبان دنیا ترجمه شده است. کاتلر به راستی بنیانگذار مدیریت نوین بازاریابی است و بیش از هر نویسنده یا متفکر دیگر درگسترش اهمیت بازاریابی و تغییر نگرش به آن از یک فعالت جنبی به فعالیت مهم و اصلی نقش ایفا کرده است. او مـــدرس، نویسنده و سخنران برجسته ای است که مسافرتهای بسیار به اروپا، آسیا و آمریکای جنوبی برای سخنرانی و مشاوره داشته و از دانشگاههای معتبر دنیا دکترای افتخاری دریافت داشته است. کاتلر سالهای متمادی مشاور شرکتهای بزرگی همچون AT T, IBM ،جنرال الکتریک، فورد، موتورولا، مرک، بــانک آمریکا و... بوده و دانسته های خود را در زمینه برنامه ریزی و سازماندهی بین المللی بازاریابی به این شرکتها منتقل کرده است. او عضو هیئت مشورتی بنیاد دراکر، رئیس هیئت مدیره دانشکده بازاریابی موسسه علوم مدیریت و مدیرعامل انجمن بازاریابی آمریکا (IMR) است.انجمن مدیریت آمریکا (AMA) او را تاثیرگذارترین بازاریاب تمام دوران لقب داده است. کاتلر نه تنها در بازاریابی کلاسیک شهره است بلکه یک پیشرو در تئوری و عمل ارتباط کسب وکار الکترونیک و بازاریابی سازمان محسوب می شود. هیچ پژوهشگری در عرصه بازاریابی نمی تواند خود را بی نیاز از آثار عمیق و دقیق او بداند. تحقیقات و نوشته های او بر مقوله هایی همچون گسترش و کاربرد اصول بازاریابی، تجزیه وتحلیل بازار، توسعه محصول جدید، راهبرد رقابتی، برنامه ریزی راهبردی و سیستم های اطلاعاتی متمرکز است. نگرش فیلسوفانه او به مفاهیم بازاریابی، جایگاه این حوزه خطیر مدیریتی را دگرگون ساخته است. او مقوله بازاریابی اجتماعی را طرح کرد و با تاکید بر اینکه بازاریابی برمبنای ارتباطی است ناشی از نیازها، خواسته ها، پیشنهادها، قیمت و... که تمامی آنها زیربنای ارزشی دارند، اهمیت بازاریابی را از حوزه قیمت و فروش و فعالیتهای توزیع به نیاز مشتری و ارزش آفرینی سوق داد. او سازمانها را واداشت که با مدل مشتری مداری فکر کنند و نیازهای مشتری را محور قرار دهند، وفاداری مشتری را به دست آورند و با نوآوری؛ خواسته های درحال تغییر مشتری همگام شوند. کاتلر بازاریابی را بخشی از فلسفه مدیریت همه مدیران می داند که براساس آن باید نیازها و خواسته های مشتری را بشناسند و شرایط را درجهت رضایت مندی آنان فراهم سازند. رضایتمندی مشتری در نگاه او هنگامی محقق می شود که ارزش واقعی فراورده یا خدمت برابر یا بیشتر از ارزش موردانتظار مشتری باشد. کاتلر بر این باور است که گرچه بازاریابی مفهومی ساده دارد اما اجرای آن بسیار پیچیده است و برای استادشدن در آن یک عمر وقت لازم است. گرچه هیچ متفکری درجهان به اندازه او درگسترش پیام بازاریابی سهم نداشته است اما در هزاره جدید، او همه را به تفکر مجدد در این مقوله فرامی خواند و ندا در می دهد که راهبرد پیروزمند سال پیش ممکن است امسال ناکارآمد از آب درآید.شما را پدر بازاریابی می نامند. نظر خودتان چیست؟کاتلر: هر زمان که برخی مرا پدر بــــازاریابی می نامند، من این نکته را متذکر می شوم که اگر چنین باشد، پیتر دراکر پدر بزرگ بازاریابی است. دراکر یکی از انسانهای استثنایی است که من دیده ام. او یک نابغه دربرگرفتن الگو از تاریخ و پیش بینی روندهای سیاسی، اجتماعی و اقتصادی است. برای بسیاری از ما او الگویی است کـــــه دائماً ایده های نو می پرورد و ایده های کهنه را تصفیه می کند.بازاریابی به چه معناست؟- بازاریابی به معنی کار با بازارهاست، برای فراهم ساختـــن مبادلات با هدف تامین خواسته ها و نیازهای انسان. بازاریابی فرایندی است که طی آن افراد و گروهها، با تولید و مبادله کالا و فایده با دیگران، خواسته ها و نیازهای خود را تامین می کنند. اصولاً وظیفه بازاریابی شناسایی نیازها و خواسته ها، تعیین بازارهای هدف برای خدمت به آنها، طراحی کالاها و خدمات و برنامه زمان بندی شده برای ارائه خدمت به این بازارها و بالاخره فراخوانی کلیه افراد درون سازمان به اینکه به مشتریان فکر و به آنان خدمت کنند.بسیاری از مردم، بازاریابی را به معنای فروش و تبلیغات درنظرمی گیرند. نسبت فروش و بازاریابی چیست؟- فروش فقط جزء کوچکی از مجموعه عظیم بازاریــــابی است. فروش یکی از چندین وظیفه های بازاریابی و نه حتی مهمترین آنها، به شمار می رود. بنابراین، هرچند فروش بخشی از بازاریابی و مدیریت بازار است اما بازاریابی مفهومی بس گسترده دارد. به تعبیر پیتردراکر هدف بازاریابی گسترش فروش است. مفاهیم فروش و بازاریابی غالباً با یکدیگر اشتباه می شــــوند. مفهوم فروش از داخل به بیرون می نگرد. این مفهوم از کارخانه شروع می کند، به محصولات و کالاهای موجود شرکت توجه دارد و به دنبال کسب فروش سودآور است که تبلیغات قابل ملاحظه ای را می طلبد. برعکس، مفهوم بازاریابی دارای نگاهی از بیرون به درون است. این مفهوم با یک بازار کاملاً تعریف شده آغاز می شود، روی









سایر محصولات :
تحقیق در مورد با معماران عصر دیجیتال اندیشه های فیلیپ کاتلر 23 ص

تحقیق در مورد...

تحقیق در مورد اینترنت فایروال 26ص

تحقیق در مورد اینترنت فایروال 26ص...

تحقیق در مورد اینترنت 14 ص

تحقیق در مورد اینترنت 14 ص...

تحقیق در مورد ایمنی و بهداشت حر فه ای 21 ص

تحقیق در مورد ایمنی و بهداشت حر...

تحقیق در مورد ایستادن در برابر

تحقیق در مورد...

تحقیق در مورد اکسیداسیون

تحقیق در مورد اکسیداسیون...

تحقیق در مورد ایندکس

تحقیق در مورد ایندکس...

تحقیق در مورد اینترنت، خوب، بد، زشت 25 ص

تحقیق در مورد اینترنت،...

تحقیق در مورد ایـمـان 16 ص

تحقیق در مورد ایـمـان 16...

گزارش کارآموزی فاضلاب

گزارش کارآموزی فاضلاب...

تحقیق در مورد ایمنی در صنایع 19 ص

تحقیق در مورد ایمنی...

تحقیق در مورد ایران و تجارت جهانی 24 ص

تحقیق در مورد ایران و تجارت...

تحقیق در مورد اهمیت آب در روند توسعه کشورها

تحقیق در مورد...

تحقیق در مورد اهمیت نیروی انسانی در سازمانها

تحقیق در مورد اهمیت نیروی انسانی در...

تحقیق در مورد اهداف حکومت در نهج‌البلاغه 28 ص

تحقیق در مورد...

تحقیق در مورد اهمیت بررسی عناصر ضد مغذی و بازدارنده ها درخوراک

تحقیق در مورد...

گزارش کارآموزی صندلی مقوایی شرکت طراحان آرشیدا سازه

گزارش کارآموزی صندلی...

گزارش کارآموزی شرکت داده پردازی تون سهامی خاص

گزارش کارآموزی شرکت داده...

تحقیق در مورد اهداف پست بانک

تحقیق در مورد...

تحقیق در مورد انگور 17 ص

تحقیق در مورد انگور...

تحقیق در مورد اهداف حکومت اسلامى 15 ص

تحقیق در مورد اهداف حکومت...

گزارش کارآموزی شرکت مکاترونیک ژاو 10 ص

گزارش کارآموزی شرکت مکاترونیک ژاو ...

تحقیق در مورد انگور و سیب 20 ص

تحقیق در مورد...

تحقیق در مورد انژکتور

تحقیق در مورد انژکتور...

تحقیق در مورد انژکتور چیست و سیستم سوخت رسانی انژکتوری چگونه کار می کند ؟ 10 ص

تحقیق در مورد انژکتور چیست و سیستم...

گزارش کارآموزی شرکت کامپیوتری 65 ص

گزارش کارآموزی شرکت...

گزارش کارآموزی سالن دستگاه مرکز تلفن

گزارش کارآموزی سالن دستگاه مرکز تلفن...

تحقیق در مورد انواع پمپ های سانتریفیوژ گریز ازمرکز 17 ص

تحقیق در مورد انواع پمپ های...

تحقیق در مورد انواع یاتاقانها و شیوه روانکاری آنها

تحقیق در مورد انواع یاتاقانها...

تحقیق در مورد انواع فرمان اتومبیل

تحقیق در مورد انواع فرمان...

گزارش کارآموزی سالن دستگاه مرکز تلفن خاتم الانبیاء

گزارش کارآموزی سالن دستگاه مرکز...

تحقیق در مورد انواع هنجارهاى جامعه4ص

تحقیق در مورد انواع هنجارهاى...

تحقیق در مورد انواع سنگ ها

تحقیق در مورد...

تحقیق در مورد انواع ذخیره سازی اطلاعات

تحقیق در مورد انواع ذخیره سازی اطلاعات...

گزارش کارآموزی ساختمان

گزارش کارآموزی ساختمان...

تحقیق در مورد انواع روشهای پرواربندی

تحقیق در مورد انواع روشهای...

تحقیق در مورد انواع خط 9ص

تحقیق در مورد انواع خط...

تحقیق در مورد انواع خانواده ها از نظر تربیت 27 ص

تحقیق در مورد...

گزارش کارآموزی در کارخانه واگن پارس ‏

گزارش کارآموزی در کارخانه واگن پارس ‏...

تحقیق در مورد انقلاب اسلامی،تحجر و سنت

تحقیق در مورد انقلاب...

تحقیق در مورد انسان و حوادث روزگار

تحقیق در مورد انسان...

تحقیق در مورد انقلاب اسلامی و انتفاضه فلسطین 22 ص

تحقیق در مورد...

گزارش کارآموزی در شرکت کاشی و سرامیک الوند

گزارش کارآموزی در شرکت کاشی و...

گزارش کارآموزی خیریه حضرت ابوالفضل ع 15 ص

گزارش کارآموزی خیریه حضرت ابوالفضل ع...

تحقیق در مورد انسان از دیدگاه اسلام 32 ص

تحقیق در مورد انسان از دیدگاه...

تحقیق در مورد انرژی های خورشیدی

تحقیق در مورد انرژی های خورشیدی...

تحقیق در مورد اندیشه سیاسی اسلام و دموکراسی 24 ص

تحقیق در مورد اندیشه...

گزارش کارآموزی حسابداری صنعتی

گزارش کارآموزی حسابداری...

تحقیق در مورد اندیشه دینی و سکولاریسم و غرب شناسی 21ص

تحقیق در مورد...

تحقیق در مورد انتقال اطلاعات به کشورهای جهان سوم 25 ص

تحقیق در مورد انتقال اطلاعات...

فرم خام تایید هزینه های متفرقه شرکت
پاورپوینت در مورد قانون برگزاری مناقصات و آیین نامه های اجرایی
پاورپوینت در مورد استفاده مجدد از پساب
تحقیق در مورد مخاطب شناسی
پروژه های مالی پروژه مالی حسابداری شرکت 41 ص
پروژه های مالی پروژه نسبت های مالی تعهدی و نقدی 30 ص
پروژه های مالی پروژة مالی سیستم حسابداری در بیمه
پروژه های مالی پروژه مالی احداث شرکت سازندۀ وایتکس
نمونه فرم خام اضافه کاری پرسنل
تحقیق در مورد امنیت
تحقیق در مورد مخاطب شناسی
نمونه فرم خام فراموشی ثبت تایم ورود و خروج
نمونه درخواست پرداخت تنخواه گردان
نمونه فرم درخواست ماموریت ساعتی
نمونه فرم مرخصی
تحقیق در مورد مرغداری
نمونه فرم خلاصه کارکرد پرسنل در پروژه ها و اداره های خصوصی
نمونه فرم شرح وظایف هر پرسنل در شرکت و اداره های دولتی و خصوصی
کار در منزل فقط 4 ساعت در روز
کدام نوت بوک بهتر است؟
نمونه فرم خام موجودی اموال شرکت
چک لیست جعبه اورژانس
آسم شغلی
آلودگی محیط زیست 25ص
فرم خام تایید هزینه های متفرقه شرکت
تحقیق در مورد فساد مواد غذایی 30ص
تحقیق در مورد فتح مکه
نمونه فرم تسویه حساب کاری با تمام سرفصل های مورد نیاز تسویه کارمند
پاورپوینت در مورد قانون برگزاری مناقصات و آیین نامه های اجرایی
تحقیق درباره ی کربوهیدرات ها 22 ص
تحقیق در مورد شش سیگما
تحقیق در مورد شاعران و نثر نویسان قرن هفتم و هشتم
نمونه فرم درخواست شغل رزومه یک شخص،
تحقیق در مورد فشار خون
پاورپوینت در مورد Dermatophytosis
پاورپوینت در مورد بهداشت دهان و دندان
پاورپوینت در مورد ملاحظات دندانپزشکی در بیماران سیستمیک
تحقیق در مورد دمانس
پاورپوینت در مورد کشف منابع جدید رشد و سوددهی در یک اقتصاد شبکه ای با مدل دلتا
پاورپوینت در مورد تاریخچه زبان دلفی
پاورپوینت در مورد دقت و خطا در اندازه گیری
پاورپوینت در مورد دفاع مقدس
پاورپوینت در مورد دیکدرها و مولتی پلکسرها
پاورپوینت در مورد سیستمهای حمایت از تصمیم
پاورپوینت در باره ی یادگیری درخت تصمیم
پردازش تحلیلی برخط برای پشتیبانی تصمیم
فرم خروج کالا از انبار
فرم خام ابلاغ سفارشات به کارخانه
نمونه فرم درخواست شغل رزومه یک شخص،
فرم توضیح شرح تنخواه ادارات دولتی و خصوصی
نمونه فرم خام تسویه کامل با کارمند
نمونه فرم تسویه حساب کاری با تمام سرفصل های مورد نیاز تسویه کارمند
نمونه فرم شرح وظایف هر پرسنل در شرکت و اداره های دولتی و خصوصی
فرم خام تایید هزینه های متفرقه شرکت

کلمات کلیدی :های فیلیپ کالر عصر دیجیال اندیشه معماران عصر اهمی بازاریابی اصول بازاریابی برنامه ریزی خواسه های این مفهوم ایده های بازاریابی مفهومی این زمینه بین المللی بازاریابی خواسه دانشگاه مدیری زمینه مفهوم بازار نیازها نیازهای
  • ۹۶/۰۹/۱۰
  • وبلاگ وبلاگ

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی