ffselm

  • ۰
  • ۰
کتاب مهارت های مطالعه برای دانش آموزان و دانشجویان

کتاب مهارت های مطالعه برای دانش آموزان و دانشجویان دانشجوی عزیز، موفقیت شما در دانشگاه به میزان زیادی به مهارت های تحصیلی شما بستگی دارد. موفقیت در تحصیل بیش از آنکه به میزان معلومات بستگی داشته باشد، به چگونگی استفاده از تکنیک ها و مهارت های تحصیلی وابسته است. کارشناسان یادگیری معتقدند که عوامل موفقیت در تحصیل به سه عامل زیر وابسته است: ۱- قابلیت ها و توانایی های فردی ۲۰ % ۲- اطلاعات کامل در مورد موضوع مورد مطالعه ۳۰ % ۳- استفاده از مهارت های تحصیلی و تکنیک های مطالعه ۵۰ % خوشبختانه می بینید که ۸۰ % این فهرست کاملاً قابل یادگیری است. ممکن است شما وقت و انرژی زیادی را صرف آموزش و یادگیری کنید اما به نتیجه دلخواه در امتحانات پایان ترم و یا به طور کلی اهداف تحصیلی خود نرسید. این مسئله به دلیل عدم آگاهی شما از مهارت های تحصیلی است. به یاد داشته باشید دانشجویانی که نمره عالی کسب می کنند، الزاماً باهوش تر از سایر همکلاسی های خود نیستند؛ بلکه مهارت های تحصیلی خود را ارتقاء داده اند. اگر از نزدیک به رفتار این دانشجویان دقت کنید، متوجه می شوید که آنها برنامه ریزی درستی دارند، از وقت و نیروی خود به صورت بهینه استفاده می کنند و زمان های مشخصی را ادامه و دانلود

طرح درس سالانه چهارم قران .

طرح درس سالانه چهارم قران . طرح درس سالانه چهارم قران فرمت فایل: ورد تعداد صفحات : 4

طرح درس سالانه اجتماعی سوم .

طرح درس سالانه اجتماعی سوم . طرح درس سالانه اجتماعی سوم فرمت فایل: ورد تعداد صفحات : 4

طرح درس سالانه ریاضی پنجم .

طرح درس سالانه ریاضی پنجم . طرح درس سالانه ریاضی پنجم فرمت فایل: ورد تعداد صفحات : 3

طرح تعالی مدیریت مدرسه طرح توجیهی و اقدامات اجرایی بهبود مستمر .

طرح تعالی مدیریت مدرسه طرح توجیهی و اقدامات اجرایی بهبود مستمر . طرح تعالی مدیریت مدرسه طرح توجیهی و اقدامات اجرایی بهبود مستمر فرمت فایل: ورد تعداد صفحات : 50 باتوجه به در نظر گرفتن بودجه ی کافی برای بهسازی محیط از حیث استفاده از رنگهای مناسب،در طبقه ی ساختمان اعم از کلاسها و سالن ها و راهرو ها رنگ آمیزی می شود به گونه ای که هم همکاران و هم دانش آموزان تغییر را در مدرسه احساس کنند و دانش آموزان را در استفاده از رنگهای شاد و متنوع برای پوشش مناسب آزاد می گذرانیم تا در ایجاد نشاط در محیط مدرسه موثر واقع گردد .

جدول طرح درس سالانه هنر پایه چهارم ابتدایی .

جدول طرح درس سالانه هنر پایه چهارم ابتدایی . جدول طرح درس سالانه هنر پایه چهارم ابتدایی فرمت فایل: ورد تعداد صفحات : 4

برنامه سالانه وتقویم اجرایی .

برنامه سالانه وتقویم اجرایی . برنامه سالانه وتقویم اجرایی فرمت فایل: ورد تعداد صفحات : 32 مقدمه درسال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی رویکرد ها و الگوهای مختلفی برای مهندسی مجدد تحول در آموزش و پرورش مطرح شده است ما در کوششی گسترده به دنبال افزایش کارایی و اثر بخشی در تعلیم و تربیت فرزندان این مرز و بوم مقدس هستیم .مدرسه نقش مهمی در باروری خلاقیت دانش آموزان ایفا می کند . مدرسه می تواند تفکر خلاق را پرورش دهد و افرادی کاوشگر و آفریننده و نو آور و مولد را تربیت کند مدرسه به عنوان واحد عملیاتی نظام آموزشی و به عنوان مکانی که تعلیم و تربیت رسمی در آن جریان دارد می تواند قدرت اندیشه و مهارت ذهنی دانش آموزان خود را چنان تقویت کند که به راحتی بتواند برای دست یافتن به راه حل های مناسب و واقع بینایه به خلق ایده های نو بپردازد یا می تواند با ارئه تکلیف و نیز عدم توجه به تفاوتهای فردی و عدم شناخت یا بی توجهی به ویژگیهای دانش آموزان سبب شود که قدرت خلاقیت آنان به تدریج کاهش یابد . یک مدرسه که برنامه ی مرتب و اعضای متعهد و معلمان مسئول داشته باشد بهترین محیط برای پرورش خلاقیت

کتاب آموزش مکاتبات اداری

کتاب آموزش مکاتبات اداری اگر چه، اهمیّت دستور زبان فارسی در مکاتبات اداری از اولویّت و اهمیّت خاصی برخوردار است و به طور طبیعی و ضمنی در آن جای گرفته است ولی مکاتبات اداری خود یک حوزه ی مفهومی از آیین نگارش و دستور زبان فارسی است به منظور آشنایی بیش تر با سازمان کتاب و هم چنین ایجاد سهولت در دست یابی به مطالب آن، به استحضار می رساند که کتاب در چهار بخش و نه فصل تنظیم گردیده است. در بخش اوّل درباره ی فلسفه ی نوشتن و اهمیت نوشته به عنوان کلیات، مطالبی ارائه گردیده است. در بخش دوم، ضمن تعریف نامه های اداری راجع به انواع آن صحبت شده و سپس درباره ی مراحل تهیه ی نوشته ها بحث گردیده است. در بخش سوم، درباره ی سایر نوشته های اداری، همانند بخش نامه، صورت جلسه، گزارش و فرم صحبت شده و نحوه ی تهیه و تنظیم هر کدام توضیح داده شده است. در بخش چهارم، به عنوان کامل نمودن نوشته مطالبی در باب ویرایش و پردازش نوشته ها مطرح گردیده است. نویسنده : سید کاظم امینی

برنامه سالانه و تقویم اجرایی معاون اموزشی .

برنامه سالانه و تقویم اجرایی معاون اموزشی . برنامه سالانه و تقویم اجرایی معاون اموزشی فرمت فایل: ورد تعداد صفحات :25 تیر 1- ثبت نام دانش آموزان بر اساس دستور العمل ها و آیین نامه ها 2- زدن کارنامه ای اصلی و الصاق تمبربه کارنامه های دانش آموزان 3- راهنمایی کردن جهت شرکت در دوره های آموزشی ضمن خدمت 4- گرفتن بخش نامه ها و جواب دادن به آنها و اطلاع دادن به همکاران 5- آماده نمودن درصد قبولی معلمان و ارسال به اداره 6- دادن پرونده های دانش آموزان پایه ی ششم و انتقال به شهرستان ها و حوالی دیگر 7- ثبت نام اینترنتی دانش آموزان 8- گرفتن بک آپ از توصیفی &n

برنامه سالانه طرح تدبیر (فرم خام) .

برنامه سالانه طرح تدبیر (فرم خام) . برنامه سالانه طرح تدبیر (فرم خام ) فرمت فایل: ورد تعداد صفحات : 55

برنامه سالانه آموزشگاه ابتدایی .

برنامه سالانه آموزشگاه ابتدایی . دفتر برنامه سالانه برنامه سالانه آموزشگاه ابتدایی فرمت فایل: ورد تعداد صفحات : 15 مقدمه برنامه ریزی فرایند تعیین و تعریف اهداف سازمان ، و تدارک دقیق و پیشاپیش اقدامات وسایلی است که تحقق هدف را میسر می سازد . مثل پیش بینی روشها ، زمان ، مکان و منابع برنامه ریزی طراحی و نقشه کشی ، برای رفع نیازها و رسیدن به آرزوها ( اهداف ) است ضرورت یک برنامه ریزی برای یک سازمان به اندازه تنفس برای موجود زنده اهمیت دارد . اگر کارها بر اساس برنامه ریزی پیش نرود ، مدیران و کارکنان باید دائم با مشکلات دست و پنجه نرم کنند و بیشتر توان خود را به جای محقق کردن اهداف ، صرف رفع مشکلات روزمره بنمایند و در نهایت از رسیدن به اهداف باز می مانند . شناسنامه آموزشگاه : شماره واحد آموزشی: 3 تاریخ تاسیس: 1358 استان اردبیل منطق نام واحد آموزشی : دوره تحصیلی:ابتد ایی جنسیت:مختلط نوع آموزشگاه:عادی دولتی نوبت صبح همراه با دانش آموزان راهنمایی و دبیرستان در آموزشگاه حاضر می شوند . تعداد دا

بـرنـامـه سـالانه معـاونت پرورشـی .

بـرنـامـه سـالانه معـاونت پرورشـی . بـرنـامـه سـالانه معـاونت پرورشـی فرمت فایل: ورد تعداد صفحات : 8

طرح درس سالانه اجتماعی ششم .

طرح درس سالانه اجتماعی ششم . طرح درس سالانه اجتماعی ششم فرمت فایل: ورد تعداد صفحات : 3

گزارشات کارورزی 1 .

گزارشات کارورزی 1 . گزارشات کارورزی 1 فرمت فایل: ورد تعداد صفحات: 23 مقدمه برنامه کارورزی فرصت به تجربه گذاشتن آموخته ها، تعمیق تجربیات و توسعه شایستگی های حرفه ای را فراهم می کند. این فرآیند از مشاهده مسائل فیزیکی، آموزشی ،تربیتی وعاطفی آموزشگاه آغاز و به درس پژوهی در سطح مدرسه و کلاس درس جهت کسب مهارت های یادگیری مادام العمر و قرار گرفتن در چرخه حرفه ای ختم می شود. مطالعه مسئله های آموزشی/تربیتی در سطح کلاس درس و مدرسه زمینه ساز عمل مستقل حرفه ای معتبر و کسب تجربیات دست اول است. فرصت های یادگیری تدارک دیده شده باید امکان تلفیق نظر و عمل تربیتی را در موقعیت های واقعی، برای یافتن راه حلهای قابل دفاع )با پشتوانه نظری و پژوهشی( جهت پاسخ به مسئله های آموزشی/ تربیتی تدارک ببیند. در برنامه کارورزی دانشجو با درک مبانی نظری قادرخواهد بود تصمیمات اتخاذ شده در موقعیت های تربیتی / آموزشی را با ارائه شواهدی از پژوهش ها/ یافته های علمی پشتیبانی نموده و نشان دهند که چگونه این تصمیمات در برنامه ریزی، اجرا و ارزیابی برای حمایت از یادگیری دانش آموزان از پشتوانه نظری ل

طرح درس سالانه علوم چهارم .

طرح درس سالانه علوم چهارم . طرح درس سالانه علوم چهارم فرمت فایل : ورد تعداد صفحات : 34

طرح درس سالانه مطالعات اجتماعی، هدیه های آسمان و فارسی پایه سوم .

طرح درس سالانه مطالعات اجتماعی، هدیه های آسمان و فارسی پایه سوم . طرح درس سالانه مطالعات اجتماعی، هدیه های آسمان و فارسی پایه سوم فرمت فایل : ورد تعداد صفحات : 16 آشنایی وپر کردن فرم مشخصات از روی شناسنامه پرکردن فرم علایق و استعدادهای مربوطه به خود مقایسه فرم خود با هم کلاسی ها و پیدا کردن شباهت ها و تفاوت ها پیدا کردن مدارک و شواهدی دوباره تغییرات خود از زمان کودکی تاکنون (خط زمان ) معرفی کامل خود و دوستان در جمع و

مقایسه تاثیر تدریس به روش سخنرانی با سخنرانی به روش سنتی بر میزان یادگیری .

مقایسه تاثیر تدریس به روش سخنرانی با سخنرانی به روش سنتی بر میزان یادگیری . مقایسه تاثیر تدریس به روش سخنرانی با بازخورد و سخنرانی به روش سنتی بر میزان یادگیری و کیفیت تدریس فرمت فایل : PDF تعداد صفحات : 10

مشکلات املاءنویسی دانش آموزان وروش شناسایی آن ها .

مشکلات املاءنویسی دانش آموزان وروش شناسایی آن ها . مشکلات املاءنویسی دانش آموزان وروش شناسایی آن ها فرمت فایل : ورد تعداد صفحات : 16 مقدمه شنیدن و خواندن وسیله ایست برای پی بردن به افکار دیگران و گفتار و نوشتن وسیله ایست برای آگاه ساختن دیگران از مقاصد و افکار خود. بنابراین تمام کوشش هایی که در زمینه آموزش زبان دردبستان انجام می گیرد باید در جهت پرورش مهارت های چهارگانه آن یعنی شنیدن، گفتن، خواندن و نوشتن باشد . بیان مساله : در مدرسه شهید آوینی در روز یکشنبه همراه معلم به کلاس رفتیم و در زنگ پنجم املا داشتیم من از درس هشتم از فارسی به بچه املا گفتم در هنگام گفتن مشکلات دیدم که بچه ها در املا نوشتن مشکل داشتند که در زیربیان می کنم . عمده ترین مشکل املایی دانش آموزان : الف) نارسانویسی : ۱ ) نارسانویسی به وضعیتی اطلاق می شود که دانش آموزان قواعد نگارشی در هنگام نوشتن رعایت نمی کنند، تمام کلمه یا بخشی از حروف آن را نمی تواند هم اندازه و هم شکل طبق قواعد نگارشی بنویسد، همچنین نارسایی آموزش در مورد استثناها و قواعد نگارشی جزو این دسته از مشکلات است . مثل نوشتن کلمه ی بندگی ب

گزارش کارورزی، گزارش فیزیکی، آموزشی، عاطفی .

گزارش کارورزی، گزارش فیزیکی، آموزشی، عاطفی . گزارش کارورزی، گزارش فیزیکی، آموزشی، عاطفی فرمت فایل : ورد تعداد صفحات : 36 وضعیت مکان آموزشگاه : این آموزشگاه در میدان امام خمینی نبش کوچه اول می باشد. از هر سمت به منزل مسکونی منتهی می شود . وضعیت کمی ساختمان : درب ورودی آموزشگاه در سمت شمال روبروی منازل مسکونی در کوچه قرار دارد. دارای دو درب با فاصله ای 10 متری می باشد. که یکی از آنها 4 متر و دیگری 5/2 متر می باشد. درب کوچک برای ورود و خروج دانش آموزان، مدیر، معاون، کارکنان، اعضای پرسنلی در نظر گرفته شده است و درب بزرگ نیز برای ورود و خروج وسیله نقلیه کارکنان و دانش آموزان تعبیه شده است . متاسفانه به دلیل فضای محدود این آموزشگاه کارکنان وسایل نقلیه خود را در کنار آموزشگاه پارک می کنند . تابلوی مدرسه: در بالای درب بزرگ آموزشگاه نصب گردیده، در روی تابلو، نام آموزشگاه و یک سخن از مقام معظم رهبری درج گردیده است . بعد از ورود به آموزشگاه در سمت شمال غرب دوچرخه های دانش آموزان است و در قسمت جنوب غرب سرویس بهداشتی قرار دارد . حیاط آموزشگاه : هم فضایی است برای تفریح و هم به عنوان زمین

کارورزی4 شیمی .

کارورزی4 شیمی . کارورزی4 شیمی فرمت فایل : ورد تعداد صفحات : 20 انجام گروه بندی در آموزش شیمی بسیار اهمیت دارد گرچه ممکن است گروه بندی وقت زیادی بگیرد و در کلاس همهمه ایجاد کند اما دستاورد های خوبی هم دارد و ان این که دانش آموزان خودشان به کشف موضوع می پردازند علاوه بر این گروه بندی ها و کلا کارهای مشورتی از این قبیل باعث هم افزایی خواهد شد چون بچه بر سر نظرات هم بحث میکنند. این بدان معناست که اگر دانش آموزی مسئله ای را نفهمیده هم گروهی او که درسش بهتر است می تواند موضوع را برای او توضیح دهد بنابراین با این کار از دو موتور برای یادگیری دانش آموز استفاده کرده ایم یکی معلم و یکی از هم گروهی های دیگر او. با تدابیری می توان کاری کرد که اتلاف وقت هم کم تر شود اگر در همان جلسه اول گروه بندی را انجام دهیم دیگر لازم نیست هر جلسه وقتمان را برای این کار تلف کنیم باید در نظر داشته باشیم در چینش گروه ها اصل تساوی داشتن رعایت شود یعنی حتما دانش آموزان زرنگ و متوسط و ضعیف به طور مساوی بین گروه ها تقسیم شوند تا یک گروه خیلی قوی و یک گروه خیلی ضعیف نشود استفاده دیگیری که از

کارورزی 2 اصلاح رفتارهای نادرست و پرخاشگرایانه دانش آموز در کلاس .

کارورزی 2 اصلاح رفتارهای نادرست و پرخاشگرایانه دانش آموز در کلاس . کارورزی 2 چگونه توانستم (رفتارهای نادرست و پرخاشگرایانه مجید را در کلاس اصلاح کنم ) فرمت فایل : ورد تعداد صفحات : 13 چکیده : در روز اول مهر در کلاس متوجه پسری شدم که نا آرام و ناسازگار بود و مرتب به دیگران پرخاشگری میکرد کارهای او را زیر نظر گرفتم و متوجه شدم که این نوجوان در این چند ساله همین رفتارها را داشته و باعث آزار و اذیت دیگران بوده است. به طوریکه بچهها از کنار او بودن رنج میبردند، چون از اذیتهای او درامان نبودند، به همین خاطر با او بازی نمیکردند، او را در جمع خود راه نمیدادند، در کنار او نمینشستند، در گروههای تدریس به سختی او را قبول میکردند ، هر گاه جایی برای او در کلاس در نظر میگرفتم صدای اعتراض دیگران بلند میشد . طی تحقیقات مستمر به این نتیجه رسیدم که او از کودکی از حمایتهای بی رویه پدر برخوردار بوده، پدر و مادر برای تربیت او همسو نبوده و او نیز از این رفتار سوء استفاده کرده و رفتارهای زشت و ناپسندی از خود بروز داده است . چون پرخاشگری&z

گزارش کارورزی۲ (طراحی فعالیت های یادگیری) .

گزارش کارورزی۲ (طراحی فعالیت های یادگیری) . گزارش کارورزی ۲ ( طراحی فعالیت های یادگیری ) فرمت فایل : ورد تعداد صفحات : 33 چکیده : این مطالب شامل سه بخش گزارش فردی،گزارش گروه کوچک ( گزارش گروهی ) و گزارش گروه بزرگ ) گزارش جمعی ( می باشدکه موضوع انتخاب شده برای گزارش فردی رفع اختلال خواندن یکی از دانش آموزان کلاس پنجم ابتدایی مدرسه صائب می باشد که محور انتخاب و بررسی شده بر روی این موضوع به منظور بهبود عملکرد آموزشی دانش آموز مورد نظر است . موضوع انتخاب شده برای گزارش گروه کوچک مشکل بی انضباطی گروهی از دانش آموزان کلاس پنجم ابتدایی دبستان صائب است . آخرین گزارش هم مربوط به مرور مبحث تقسیم عداد صحیح به منظور یادگیری کامل این مبحث در بین دانش آموزان این کلاس میباشد . در هر سه گزارش یک طراحی فعالیت یادگیری،بحث روایی،کد گذاری ،بازنویسی،نتیجه گیری وپیشنهادات وتفسیرآمده است مقدمه : فعالیت های یادگیری ،فرصت هایی برای کسب تجربیات مستقیم،ارزیابی و باز اندیشی درباره یادگیری است . در کارورزی ۲ برخلاف ترم قبل ،مشاهدات باید به درون کلاس منتقل شود و در واقع مشاهدات داخل کلاس را

عوامل فیزیکی محیط های آموزشی .

عوامل فیزیکی محیط های آموزشی . عوامل فیزیکی محیط های آموزشی فرمت فایل : ورد تعداد صفحات : 6 آیا عوامل فیزیکی موثر بر تحصیل دانش آموزان را می شناسید ؟ چندین عامل فیزیکی وجود دارد که برای فراگیری دانش آموزان تاثیر زیادی دارند مهمترین آنها عبارتند از : ▪ نور و عوامل مربوط به آن مانند میزان و شدت نور، نوع نور(طبیعی یا مصنوعی)؛ ▪ ابعاد ظاهری کلاس شامل دیوار، درب و کف کلاس، سرانه مساحت و سرانه فضا؛ ▪ حرارت و تهویه کلاس؛ ▪ صدا و عوامل مربوط به آن؛ ▪ سازماندهی و آرایش کلاس؛ ▪ تجهیزات آموزشی شامل تخته سیاه و رسانههای آموزشی . اهمیت نور مناسب و متغیرهای مربوط به آن چگونه است ؟ به طور کلی درفرآیند یادگیری، ۸۳ درصد یادگیری به وسیله حس بیـــنایی صورت میگیرد(ذوفن ولطفی پور، ۱۳۷۷ ). بنابراین، اگر عمل دیدن با اشکال رو به رو شود، افت در یادگیری ایجاد میگردد. هدف تأمین روشنایی درمـــدرسه، عــبارت از به وجود آوردن محیطی است که درآن، عمل دیدن به بهترین وجه و با حداقل زحمت و کوشش انجام گیرد تا نی

علل ضعف دانش آموزان از درس ریاضی .

علل ضعف دانش آموزان از درس ریاضی . علل ضعف دانش آموزان از درس ریاضی فرمت فایل : ورد تعداد صفحات : 12 به محض اینکه دانش آموز به مدرسه پا میگذارد با درسی به نام ریاضی آشنا میشود و معلم میگوید: «درس ریاضی را جدی بگیرید و برای فهمیدن آن احتیاج به تمرین بیشتری دارید». همین کلمهی جدی بگیرید برای دانشآموز مشکل آفرین است، زیرا یادگرفته است که کارهای سخت را جدی بگیرد در نتیجه با ترس به مسائل آن نگاه کرده و ترس از این دارد که ممکن است آن را خوب یاد نگیرد و این امر مقدمهای است برای دوری کردن و حتی به وجودآمدن نفرت از درس ریاضی عوامل ضعف آموزش درس ریاضی : عوامل و مشکلات ضعف آموزش درس ریاضی که مربوط به محتوای کتابهای درسی میباشد . عوامل ضعف آموزش درس ریاضی مربوط به خود دانشآموز عوامل ضعف آموزش درس ریاضی ابتدایی مربوط به روشهای آموزش عوامل ضعف آموزش درس ریاضی ابتدایی مربوط به معلمان عوامل دیگر شامل : نقش فضا و مکان، نقش خانواده، نقش

روش‌های فعال تدریس مفاهیم ریاضی، محمدرضا حاجی زاده اسفدن .

روش‌های فعال تدریس مفاهیم ریاضی، محمدرضا حاجی زاده اسفدن . روشهایفعالتدریسمفاهیمریاضی دوره ی ابتدایی مؤلف: محمدرضاحاجی زادهاسفدنـ مرکز تربیت معلم شهید بهشتی مشهد روشهای فعال تدریس مفاهیم ریاضی فرمت فایل : PDF تعداد صفحات : 112

روشهای فعال تدریس با رویکردهای جدید .

روشهای فعال تدریس با رویکردهای جدید . روشهای فعال تدریس با رویکردهای جدید فرمت فایل : PDF تعداد صفحات : 42

خلاصه کتاب مهارت های آموزشی و پرورشی دکتر حسن شعبانی مهارت دوم: مبانی نظری تدریس .

خلاصه کتاب مهارت های آموزشی و پرورشی دکتر حسن شعبانی مهارت دوم: مبانی نظری تدریس . روشها و فنون تدریس خلاصه کتاب مهارت های آموزشی و پرورشی دکتر حسن شعبانی مهارت دوم: مبانی نظری تدریس فرمت فایل : PDF تعداد صفحات : 58 همچنین موارد زیر را هم داریم کلیک کنید: دانلود خلاصه کتاب مهارت های آموزشی و پرورشی دکتر حسن شعبانی مهارت دوم: مبانی نظری تدریس . دانلود خلاصه کتاب اندازه گیری، سنجش و ارزشیابی آموزشی دکتر علی اکبر سیف با نمونه سوال . دانلود خلاصه کتاب اندازه گیری، سنجش و ارزشیابی آموزشی دکتر علی اکبر سیف . دانلود پاورپوینت اندازه گیری، سنجش و ارزشیابی آموزشی دکتر علی اکبر سیف . دانلود نمونه سوال سنجش و اندازه گیری دکتر سیف . دانلود پاورپوینت روانشناسی تربیتی رشته های علوم تربیتی و روان شناسی مؤلف: علی اکبر سیف . دانلود پاورپوینت خلاصه کتاب مبانی تکنولوژی آموزشی، دکتر هاشم فردانش . دانلود خلاصه کتاب مبانی تکنولوژی آموزشی، هاشم فردانش .

پاورپوینت روش های تدریس چند پایه .

پاورپوینت روش های تدریس چند پایه . دانلود پاورپوینت روش های تدریس چند پایه فرمت فایل : پاورپوینت تعداد اسلاید: 56 آنچه در این قسمت ذکرمی شود، شیوه های مرسوم تدریس در کلاسهای چند پایه است که عبارتند از : روش محوری روش گروهی روش تلفیقی روش محوری : در این روش برای هر پایه درس معینی پیش بینی می شود، به طریقی که حداکثر 3 گروه از دانش آموزان با فاصله ی پیش بینی شده مستقیماً با معلم کار می کنند و برای گروه های دیگر دروسی از قبیل: خط، نقاشی، املا، انشا، تمرین ریاضیات، تمرین کلمات دارای ارزش املایی و که نیاز کم تری به نظارت مستقیم آموزگار دارد، منظور می شود .

پاورپوینت روش تدریس ریاضی سوم .

پاورپوینت روش تدریس ریاضی سوم . دانلود پاورپوینت روش تدریس ریاضی سوم فرمت فایل : پاورپوینت تعداد اسلاید: 160 انواع ارتباط ها در ریاضی 1) درونی : یعنی مفهومی را که قبلاً آموزش داده ایم از آن مفهوم برای آموزش مفاهیم درس جدید استفاده کنیم . سه دسته ی ده تایی یعنی 30=10*3 2) بیرونی : این که در سایر دروس چگونه می توان از ضرب استفاده کرد. البته این ارتباط در دوره ی ابتدایی خیلی چشم گیر نیست . شاخص های کتاب سوم 1) استفاده از ماشین حساب به عنوان یک تکنولوژی 2) برگشت به تصویر موضوعی در فرایند آموزش 3) آوردن مساحت و محیط در یک فصل 4) توجه جدی به محاسبات ذهنی و گسترده نویسی 5) بازنمایی مختلف یک مفهوم 6) استفاده از راهبردهای حل مساله برای درک بهتر مفهوم

روش تدریس عـ_ـعـ_ـع_ع .

روش تدریس عــعــعع . روش تدریس عــعــعع فرمت فایل : PDF تعداد صفحات : 1

روش تدریس ریاضی دوم ابتدایی .

روش تدریس ریاضی دوم ابتدایی . روش تدریس ریاضی دوم راهنمای معلم ریاضی دوم ابتدایی فرمت فایل : PDF تعداد صفحات : 54

روش تدریس پیشنهادی درس همدلی و همراهی پیام های آسمان پایه نهم .

روش تدریس پیشنهادی درس همدلی و همراهی پیام های آسمان پایه نهم . روش تدریس پیشنهادی درس همدلی و همراهی پیام های آسمان پایه نهم فرمت فایل : PDF تعداد صفحات : 3

روش تدریس اِ ربط (کسره ی ربط ) .

روش تدریس اِ ربط (کسره ی ربط ) . روش تدریس اِ ربط (کسره ربط ) فرمت فایل : PDF تعداد صفحات : 5

روش های تدریس در چندپایه .

روش های تدریس در چندپایه . روش های تدریس در چندپایه فرمت فایل : PDF تعداد صفحات : 20

روشها و فنون تــدریس .

روشها و فنون تــدریس . روشها و فنون تــدریس فرمت فایل : PDF تعداد صفحات : 22

روش تدریس قرآن سوم ابتدایی .

روش تدریس قرآن سوم ابتدایی . روش تدریس قران کلیات و مبانی آموزش قرآن سوم دبستان فرمت فایل : PDF تعداد صفحات : 35

محتوا و روش تدریس فصل 3 مطالعات اجتماعی پایه پنجم .

محتوا و روش تدریس فصل 3 مطالعات اجتماعی پایه پنجم . محتوا و روش تدریس فصل 3 مطالعات اجتماعی پایه پنجم فرمت فایل : PDF تعداد صفحات : 33

روش تدریس علوم دوم ابتدایی .

روش تدریس علوم دوم ابتدایی . روش تدریس علوم دوم ابتدایی فرمت فایل : PDF تعداد صفحات : 77

کتاب راهنمای معلم علوم تجربی سال اول ابتدایی .

کتاب راهنمای معلم علوم تجربی سال اول ابتدایی . کتاب راهنمای معلم علوم تجربی سال اول ابتدایی فرمت فایل : PDF تعداد صفحات : 121

دیکشنری لاتین اصطلاحات و مفاهیم رشته ی جامعه شناسی (در دو جلد 710صفحه ای)

دیکشنری لاتین اصطلاحات و مفاهیم رشته ی جامعه شناسی (در دو جلد 710صفحه ای) این منبع علمی نیاز روز دانشجویان و اساتید محترم رشته ی جامعه شناسی که لازم است اصطلاحات و مفاهیم علمی رشته ی جامعه شناسی را بدانند و نسبت به تعاریف و توضیحات علمی مفاهیم آشنایی داشته باشند برآورد می کند. در ضمن این منبع به زبان لاتین است و می تواند آموزشی برای ترجمه و درک مفاهیم باشد.

روش تدریس ریاضی درس اول یادآوری عدد نویسی و محاسبات عددی .

روش تدریس ریاضی درس اول یادآوری عدد نویسی و محاسبات عددی . روش تدریس ریاضی درس اول یادآوری عدد نویسی و محاسبات عددی فرمت فایل : PDF تعداد صفحات : 10

روش تدریس ریاضی ششم .

روش تدریس ریاضی ششم . روش تدریس ریاضی ششم فرمت فایل : PDF تعداد صفحات : 60

راهنمای تدریس ریاضی کتاب اول دبستان، بررسی صفحه به صفحه کتاب .

راهنمای تدریس ریاضی کتاب اول دبستان، بررسی صفحه به صفحه کتاب . راهنمای تدریس ریاضی کتاب اول دبستان، بررسی صفحه به صفحه کتاب فرمت فایل : PDF تعداد صفحات : 36

روش تدریس درصد پایه ششم .

روش تدریس درصد پایه ششم . روش تدریس درصد پایه ششم فرمت فایل : PDF تعداد صفحات : 8

روش تدریس در کلاس های چند پایه .

روش تدریس در کلاس های چند پایه . روش تدریس در کلاس های چند پایه فرمت فایل : PDF تعداد صفحات : 30

روش تدریس خوا استثنا .

روش تدریس خوا استثنا . روش تدریس خوا استثنا فرمت فایل : PDF تعداد صفحات : 3

روش تدریس چندپایه روش گروهی .

روش تدریس چندپایه روش گروهی . روش تدریس چندپایه روش گروهی فرمت فایل : PDF تعداد صفحات : 5

تحقیق جامع درباره بیماری ایدز

تحقیق جامع درباره بیماری ایدز لینک دانلود و خرید پایین توضیحات فرمت فایل word و قابل ویرایش و پرینت تعداد صفحات:66 بیماری ایدز از جدیدترین ومهلک ترین عفونتهای ویروسی می باشد که اولین بار در سال 1981 شناسایی شد .از آن تاریخ تا کنون هر سال بر تعداد قربانیان این بیماری افزوده شده ،به طوریکه از 173 کشور تا پایان سال 1992 گزارشاتی در این زمینه به چشم می خورد. بعضی از کشورها موارد کمی از این بیماری راگزارش کرده اند که علت آن می تواند واقعا کم بودن موارد این بیماری یا کمبود امکانات آزمایشگاهی کافی و نا آگاهی پزشکان از علائم بیماری برای تشخیص در آن کشورها و یا خوب نبودن نظام گزارش دهی آنها باشد. آمار بیماران مبتلا به ایدز امروزه، نمایانگر وضعیت آلودگی در بیش از یک دهه گذشته در دنیاست. بنابراین مسئولین امور پزشکی، بهداشت عمومی، سیاسی و اجتماعی نباید تنها به بررسی مراحل انتهای طیف بیماری که ایدز میباشد کفایت کنند، بلکه می بایست تمامی طول دوره عفونت HIV را در نظر گیرند. تنها با بررسی آمار آلوده شدگان به ویروس در زمان حاضر است که میتوان به وضعیت واقعی عفونت HIV در دنیا پی برد. بنابر تخمین سازمان جهانی بهداشت

روش تدریس تفکر استقرایی(روشهای فعال یاد دهی یادگیری) .

روش تدریس تفکر استقرایی(روشهای فعال یاد دهی یادگیری) . روش تدریس تفکر استقرایی(روشهای فعال یاد دهی یادگیری ) فرمت فایل : PDF تعداد صفحات : 3

روش تدریس تشدید .

روش تدریس تشدید . روش تدریس تشدید فرمت فایل : PDF تعداد صفحات : 2




  • ۹۶/۱۰/۰۶
  • وبلاگ وبلاگ

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی